poniedziałek, 22 lutego 2016

BACKFLIP MADNESS #Recenzja

Dziś powiemy sobie o małej produkcji Backflip Madness, czyli taka prosta gra, o której warto poczytać lub obejrzeć, nagrałem mini recenzje wraz z GamePlay'em .

Czyli może od początku wczoraj wieczorem tak z nudów postanowiłem kupić jedną losową grę i dziś o niej napisać i nagrać gamę play. Oczywiście pracuje nad jeszcze jedną, ale bardzo długa i szczegółową recenzją, ale o tym dowiecie się zapewne w następnym poście.

BACKFLIP MADNESS — Gra pochodzi spod skrzydła Gamesoul Studio, które prócz tej gry napisało jeszcze 3 inne takie mini gry . Mają one bardzo dobre oceny i naprawdę dobre komentarze. Ta gra aktualnie w Google Play kosztuje 3,96zł i naprawdę warto wydać te grosze, bo naprawdę można się nauczyć cierpliwości. Dlaczego Cierpliwości ? Oceniłem tą grę na 4 gwiazdki, gdyż ... Nie potrafię w nią grać ....!? Nie wiem no nie rozgryzłem jej systemu. Ma ona system oceniania skoków, który ocenia, w jakim momencie wykonujesz ewolucje i jak wylądowałeś, Jeśli wykonasz wszystkie skoki z 1 z 8 plansz odblokowuje się następna. Ja żadnej nie odblokowałem. No po prostu nie mam talentu do takich gier. Grałem w nią 1.5 godziny gdzie poznawałem cały system i grałem, grałem  i  grałem i tylko trochę się poirytowałem, ale o tym może powiem w mini recenzji, którą macie poniżej. Gra jest naprawdę super i myślę, że może wyćwiczyć refleks i cierpliwość.

O wszystkich błędach i dobrych stronach tej aplikacji w Video .

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.