niedziela, 3 maja 2015

Google Play Store PORADNIK MODYFIKACJI



Zapraszam do Lektury .




Na wstępie chciałbym podkreślić że poradnik nie jest napisany do celów piractwa , jest mnóstwo poradników w języku angielskim . Więc postanowiłem napisać taki poradnik w języku polskim .

Nie ponoszę odpowiedzialności za poniesione straty w przypadku uszkodzenia urządzenia ja testowałem aplikacje na Samsung Galaxy Tab2 P5100 i udało się bez żadnych komplikacji .

Urządzenie na którym będziemy instalować sklep musi posiadać uprawnienia Root.

Nie znalazłem żadnej wzmianki na temat tego na jakim Androidzie Sklep powinien zostać zainstalowany jednak użytkownicy 4.4.x i 5.x.x nie mają z tym problemu wynika to z pozytywnych komentarzy .

Na początku jak byśmy zrobili kopie zapasową sklepu  nie jest to wybitnie trudne bo możemy skorzystać z Titanium Backup  możecie również poszukać na moim chomiku na pewno jest .

Więc zaczynamy od Patchu na Androidzie będziemy do tego potrzebowali Lucky Patcher (Pobieranie)

Odnajdujemy instalator .

Instalujemy ( ja aktualnie mam v5.6.0 lecz na pewno w przyszłości będzie konieczna
aktualizacja która odbędzie się automatycznie .) Przy pierwszym uruchomieniu Lucky Patcher zapyta o uprawnienia root musimy mu je przyznać .

W lewym dolnym rogu lub w jakimś menu zależnie od urządzenia musimy znaleźć przybornik i
kliknąć tą zakładkę wtedy powinno pojawić się takie menu . Klikamy Patchuj Androida

Gdy pojawi nam się już takie okno zaznaczamy pozycje Weryfikacja podpisu zawsze prawidłowo  i Wyłącz weryfikacje podpisu pliku apk. Zaznaczamy też dolną pozycje Only patch dalvik-cache.


 Następna czynność to restart urządzenia proszę tego nie ignorować bo zignorowanie jednej czynności może spowodowac trwałe uszkodzenia urządzenia mówimy tu o tak zwanym Ucegleniu urządzenia (Uceglenie- bez użyteczne urządzenie ) .

Po ponownym uruchomieniu znów odnajdujemy plik instalacyjny sklepu  .
Bardzo ważna rzecz mianowicie przeglądarka plików z uprawnieniami root .
Ja używam Es Eksplorator .
Kopiujemy plik GPStore v5.4.12 Patched.apk  do folderu w urządzeniu > /system/app/’
Następnie instalujemy plik GPInstaller v1.1.2 for GPS v5.4.12.apk .

Gdy uruchomi się GPInstaller musisz przyznać mu uprawnienia Root.





Następnie wybieramy Modded Google Play5.4.12
I klikamy Install and Reboot.




 I to by było na tyle po ponownym uruchomieniu urządzenia.
Tak ogólnie na koniec dodam do czego tak naprawdę nam to służyło .
Wszystkie tak zwane pirackie wersje aplikacji w Google play będą oznaczone jako wykupione dzięki temu będziemy mogli je swobodnie aktualizować bez przejmowania się o weryfikacje licencji .
Jednak musze dodać że naprawde nie warto tego robić ja zrobiłem to w celach naukowych zaraz po zrobieniu screenów przywruciłem poprzednią wersje sklepu dzięki Titanium Backup wole kupowac i mam wtedy nadzieje ze autor aplikacji będzie się rozwijał i ulepszał daną aplikacje .

Proszę nie kopiować tego poradniku na inne fora portale i tym podobne proszę w poście dodać link do bloga . Dziękuje za uwagę i pozdrawiam .

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.