czwartek, 7 maja 2015

Test Aplikacji . ROOT BOOSTER




Dziś przetestuje dla was aplikacje która na pierwszy żut oka powinna działać w 100 % w sklepie play posiada 11tyś ocen gdzie średnia wynosi 4.6 więc to bardzo dobry wynik .

Aplikacja z grubsza jest darmowa i posiada 3 podstawowe darmowe tryby .

Speed=(Speed +30% ,Battery +10% , Stability +40%)

Battery=(Speed +10% , Battery +30% , Stability +40%)

Stock= (Speed +0% , Battery +0% , Stability +70%)


Aplikacjia dodadkowo posiada 3 płatne tryby .( Extreme modes)

Speed Boost=(Speed +100% , Battery +10% , Stability +0%)

Battery Boost=(Speed +20% , Battery +100% , Stability +0%)

Stability Boost=(Speed +20% ,Battery +20% , Stability +100%)




Każdy z tych trybów z kategorii Extreme modes kosztuje 4.66 zł więc nie jest drogo jednak kupienie 3 trybów to już bagatela 15 zł więc szkoda było by wydać na aplikacje która nie wiadomo czy działa .


Podstawowe informacje . 

Trzeba pamiętać że aplikacja jest przeznaczona tylko na urządzenia z uprawnieniami root .
Aplikacja działa na zasadzie zarządzania pamięcią RAM i CPU według opisu zarządza też aplikacji podczas hibernacji urządzenia czyli jeśli czekacie na wiadomość z Massengera FB a jest włączony tryb battery boost to możecie się nie doczekać , jednak nie testowałem aplikacji pod tym względem .

Aplikacje testowałem na swoim tablecie Samsung Galaxy Tab 2 10.1 GT-P5100
Testowałem aplikacje na zasadzie włączania wszystkich trybów i uruchamianie następnie AnTutu Benchmark I porównywanie wyników musiałem trochę czekać bo po każdym kolejnym aktywowanym trybie aplikacja prosi o restart urządzenia .


Powiem szczerze że jestem zaskoczony wynikami , nie dodaje 2 screenu z następnymi 3 testami bo na teście Speed boost wyskoczyło 12 tyś jeśli o tyle ma przyśpieszać aplikacja za 5 zł to ja dziękuje bardzo . Możecie robić własne testy i przesyłać mi w komentarzu jednak ja trzymam się tego że ta aplikacja a na dzień dzisiejszy nie działa .

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.