środa, 8 czerwca 2016

LEGO® Ninjago™ Shadow of Ronin #Recenzja #GamePlay


Witam wszystkich bardzo serdecznie, choć miałem nagrywać tę recenzję na YouTube to postanowiłem zrezygnować z wersji wideo na rzecz dobrej recenzji czytanej. Zapraszam do przeczytania tej recenzji dobrej serii LEGO Ninjago Shadow of Ronin.

Na samym wstępie powiem, że to druga w moim życiu gra o Lego. Pierwsza była jakieś 8 lat temu i była to jakaś część Star Wars oczywiście na PC. Od początku, gdy Lego pojawiło się w Google Play podchodziłem do tego niechętnie wręcz unikałem tej gry, gdyż myślałem, że to są jakieś okrojone wersje na konsole i PC. Jednak bardzo się zdziwiłem w pozytywnym znaczeniu. Grę zakupiłem jakiś czas temu za kilka zł i już od pierwszej misji zacząłem nagrywać ją na YouTube i tak wszystkie 30 misji możecie znaleźć na moim kanale a link do playlisty możecie znaleźć poniżej.

Tak ogólnie o fabule.

Tak ogólnie rzecz biorąc nie mam do czego się przyczepić, jeśli chodzi o tę grę o fabułę, sterownie, płynność o nic. Zaczynając od fabuły na pewno ma to przybliżenie do bajki, bo wyczytałem, że takowa jest emitowana w telewizji. Fabuła jest ciekawa i wciągająca, bo co chwile jest zwrot akcji i nowi bohaterowie.

Bohaterowie
Gra opiera się na historii 4 ninja (Kay , Jay , Cole i Zene ) i oczywiście musi być mistrz, czyli Sensei Wu
Dodatkowo mamy dużo zaprzyjaźnionych i pobocznych postaci, ale nie wolno zapomnieć o tytułowym złym charakterze gry, czyli Ronin. To właśnie jego przez całą grę szukamy i próbujemy złapać, co na końcu się oczywiście udaje. Bohaterów jest 37 sztuk każda ma swoje unikalne moce i umiejętności . A ja jestem leniwy dlatego na GamePlay'u mamy tylko grę, którą przechodzę za 1 razem, żeby misja była zaliczona na 100% tak, żeby odblokować wszystkie bonusy itp. trzeba przejść ponownie grę.

Sterowanie
Bardzo często w komentarzach w sklepie play czytam, że ludzie mają problem właśnie ze sterowaniem mi się to nie przydarzyło . Rzeczywiście trochę trudniej steruje się postacią w trybie dotykowym, jednak możemy włączyć wirtualny joystick na ekranie, co bardzo ułatwia nam granie i oczywiście sterownie postacią, jak i smokiem .

Grafika.

Pomijając fakt, że to lego to grafika jest jak dla mnie bardzo dobra nie ma żadnych lagów i kolorystycznie tez jest wszystko dograne. Trzeba dodać ze gra nie składa również z krótkich filmików, które przedstawiają pewne wydarzenia fabularne.

Tak na Koniec.

Nie jestem fanem tej serii, ale bardzo lubie i szanuje ludzi, którzy kochają lego i wkładają w to bardzo dużo czasu i pieniędzy. Gra jest ogulnie super można grać godzinami i podejrzewam, że nie długo zaczniemy nagrywać inną grę z serii Lego. Bo naprawde warto nawet dla samej fabuły.



j



Tutaj macie całą moją play listę 30 misji gdzie spędziłem kilka długich godzin .

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wb.goog.lnjgo

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.