czwartek, 8 grudnia 2016

#COME BACK ... Informacje parafialne o blogu.

Dziś. Trochę inaczej robimy reaktywacje blog od 3 miesięcy nie było ani filmów, ani żadnych postów.
Wyjaśnienie tego wszystkiego znajdziecie w tym poście.




Czemu nie pisałem / nagrywałem?


Jak wiecie Android to moja pasja, kocham urządzenia z androidem, ale od 3 miesięcy nie mogę zaczerpnąć inspiracji, moje życie prywatne przewróciła do góry nogami mała osóbka mianowicie aktualnie 3-miesięczna Alicja, czyli moja córeczka, do tego dochodzi praca i masa innych obowiązków. Po prostu z braku czasu i inspiracji strasznie zaniedbałem mój kanał na YT, jak i blog, ale zauważyłem znaczny wzrost zainteresowania moimi postami i filmami i postanowiłem kontynuować swoją misję.

Pliki.

Przez ten okres zmieniłem komputer jednak mimo zrobionej kopii zapasowej, pliki o tym blogu gdzieś się zapodziały i nie mam do nich dostępu szukam ich od kilku dni, ale słuch po nich zaginą mimo tego nie poddam się skonstruuje nowe intro, logo i zmienię trochę dizajn strony tak by była ona lepiej czytelna.

Czas i posty.

W pewnym momencie bardzo dużo pastowałem wrzucałem filmiki i zbierałem informacji dla was o Androidzie jednak teraz jest go mniej przez wyżej wspinane moje serduszko. Ale postaram się wrzucać jakieś testy i recenzje tak, aby to wszystko miało sens postaram się pastować minimum raz na tydzień tak, aby was nie zasypać informacjami, ale żeby było interesująco i musicie zrozumieć, że jestem ojcem i muszę spędzać czas ze swoją rodziną.

Na pewno zrobię jakiś jeszcze podobny post w przyszłym tygodniu o tym, jak będzie wyglądało moje nowe logo, intro do bloga i opisze wszystkie zmiany, jakie wprowadzę, jest taka możliwość, że przez pewien czas nie będzie dostępu do bloga.

Pozdrawiam Bartek Kozłowski (Ex-Android)

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.