czwartek, 22 grudnia 2016

Beegoz #Recenzja


Na moim kanale na YouTube już możecie oglądać moje 20-minutowe wypociny na temat platformy Beegoz. Zapraszam serdecznie do oglądania i oczywiście więcej informacji w tym poście.
Witam wszystkich bardzo serdecznie, wczoraj na nasz kanał na yt, wrzuciłem recenzje, test platformy Beegoz. Platforma ta służy głównie do stremowania na żywo z urządzeń mobilnych i z komputerów stacjonarnych. I oczywiście omówiłem obie te kwestie w tym 20-minutowym wystąpieniu. Jak wspomniałem w video, zamierzam współpracować z tą platformą, bo jest dość niecodzienna. Blog może nie ma ogromnej widowni i może nie jest doskonały, ale w przyszłości zamierzam, nadawać live gry. Aktualnie nie ma z czego, gdyż mój samsung galaxy note 4 nie ma już na to siły, ale gdy uzbieram pieniądze na, NvidiaShieldK1 to będę to robił w pełnej okazałości.
Jeśli chciałbyś dorzucić się, do tableta, link jest na gurze lub ☛☛☛KLIKNIJ☚☚☚ Oczywiście zapraszam do oglądania i korzystania z platformy Beegoz.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.