poniedziałek, 11 stycznia 2016

Autodesk Sketchbook Pro #Recenzja


Dziś  przedstawie wam wariant który pomoże wam się spełniać artystycznie mianowicie powiemy o aplikacji Autodesk Sketchbook jednej z najlepiej rozbudowanych aplikacji do rysowania na urządzeniach opartych na systemie Android oczywiście . Tą aplikacje zainstalowałem gdyż fabryczna aplikacja S note w moim note 4 nie spełniała moich oczekiwań co do ustawień pędzli , obszaru rysowania i ogólnych ustawień aplikacji. Aplikacja w sklepie Google Play prezentuje się jako darmowa ale w darmowej wersji jest bardzo ograniczona i gdy zainwestujemy te kilka złoty  może się okazać że naprawdę możemy spędzić długie godziny nad tą aplikacja a przy dobrych tabletach możemy nawet zamienić klasyczna kartkę i ołówek właśnie na tą aplikacje .



Aplikacja jest bardzo prosta a jej interfejs jest dość intuicyjny co bardzo uproszcza korzystanie z aplikacji . Jak widzimy screen wyżej mamy takie menu gdzie od razu możemy włączyć sobie PenMode nie wiem jak to działa  w innych urządzeniach  ale na Note 4 działa bardzo dobrze polega to na tym że obszar do rysowania reaguje tylko na rysik . Powyżej mamy ustawienia i sklep w sklepie możemy udoskonalić nasza darmową wersje .

Sklep
Ustawienia


 W sklepie mamy bardzo fajną prezentacje najważniejszych funkcji jakie daje nam udoskonalona wersja pro gdy ja kupowałem wersje pro kosztowała ona ok 15 zł jednak ta cena bardzo często ulega zmianie . Lecz nawet gdyby miała kosztować 2 lub 3 razy więcej opłaca się w nią zainwestować jeśli ktoś bardzo lubi rysować i potrafi to robić .


Nie będę  się rozpisywał  na temat pędzli i ustawień tego wszystkiego po prostu nagram filmik który przedstawi wam większość funkcji .


Oczywiście trzeba wsiąść pod uwagę że ja nie mam talentu do rysowania , aplikacja służy mi głownie do oznaczania zdjęć opisywania poszczególnych elementów . Ale jeśli ktoś umie rysować to na pewno zrobi z tej aplikacji pożytek . Mamy kilka innych aplikacji do wyboru w sklepie ale to właśnie z pod ręki Autodesku wychodzą najlepsze produkcje .

Jedyny  mankament jaki zauważyłem podczas korzystania to że od kiedy wykupiłem wersje pro to przy wchodzeniu w menu pędzli lub w menu przybornik wszystko jak by się zwieszało i nie wiem aktualnie czy to wina urządzenia czy aplikacji ale przy darmowej wersji wszystko było w porządku .

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.