czwartek, 14 stycznia 2016

FlipaClip #Recenzja


FlipaClip puki nie kupiłem wielkiego tabletu nie wiedziałem że taka aplikacja istnieje jest naprawdę super od kilku miesięcy od czasu do czasu uruchamiam ją na tablecie ale raczej wole korzystać z niej na Note 4 ale to przez S pena . Aplikacja FlipaClip to taki Animator który jest tak prosty w obsłudze że naprawdę potrafi zadowolić użytkownika .




Aplikacje zacząłem testować na tablecie była ona w wersji darmowej jednak jeśli wykupimy pro ok 20 zł to zyskujemy trochę więcej istotnych funkcji . Lecz naprawdę warto ją kupić czasami się przydaje nawet jeśli chce wysłać animacje do dziewczyny . Jeśli chodzi o tło ja wykorzystałem gotowe których mamy kilka jednak możemy tło zastąpić np zdjęciem czy jakim kol wiek innym plikiem graficznym i możemy też ustawić czysty kolor bez żadnej faktury . FPS czyli jak większość z was wie że to są klatki na 1s czyli ile naszych klatek ma być wyświetlane wiadomo ze jeśli ustawimy 30 by film był fajny i płynny ,ale za to na pracujemy się by zrobić 10 sekundowe nagranie ale nie raz warto jeśli mamy dobry pomysł . W aplikacji możemy ustawić zakres od 1 FPS do 30 FPS  Nagrałem filmik prezentujący przykładowe działanie aplikacji  nie wykorzystałem wszystkich funkcji bo w większości przydają się przy większych projektach ja jeszcze takowego nie wykonywałem na tej aplikacji ale na pewno doświadczonym się przydadzą . Gotową animacji możemy zapisać w postaci Mp4 , Gif i png i bezpośrednio możemy udostępnić ją na YT i FB ponadto możemy udostępnić w aplikacjach które mamy na urządzeniu .



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.