poniedziałek, 11 stycznia 2016

System Monitor #Recenzja


Dziś powiemy sobie trochę o monitorowaniu systemu .
Na rynku mamy tego masę ... naprawdę jest bardzo dużo aplikacji do monitorowania systemu .
Ale ja od niedawna korzystam z System Monitor za aplikacje zapłaciłem 10 zł ale naprawdę nie mam zamiaru jej zmieniać w najbliższym czasie .




Cała magia polega na tym że aplikacja nie dość że bardzo często odświeża widgety to naprawdę pokazuje je precyzyjnie co sprawdziłem miernikiem usb i termometrem elektronicznym ;)

Aplikacja ponadto że pokazuje prawie wszystkie aplikacje na temat naszego urządzenia to zużywa bardzo mało pamięci RAM  za co daje duży plus .

Podstawowe informacje to
  • PROCESOR
  • GPU
  • RAM
  • I/O
  • SIEĆ
  • OSTATNIE APLIKACJIE
  • CZĘSTOTLIWOŚĆ PROCESORA
  • STATYSTYKI PAMIĘCI
  • APPS CACHE(wymaga Root)
  • BATERIA
  • STATYSTYKI BATERII
  • TEMPERATURA

Wszystkie te informacje są bardzo szczegółowe za co należy się tej aplikacji 5 Gwiazdek ;)

Dla czego warto monitorować system ? 

Monitorowanie pracy naszego urządzenia nie jest jakimś obowiązkiem ale ja zawsze to robię bo wiem gdy coś z urządzeniem jest nie tak i wiem gdy np spada kondycja urządzenia karty sd czy nawet mojej sieci wi fi . 

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.