sobota, 16 stycznia 2016

The Room Three #Recenzja



Trzecia odsłona dość popularnej gry The Room pobrałem tą gre gdyż przyciągnęły moją uwagę Najlepszy programista , komentarze i oceny żadnej negatywnej bardzo dobre statystyki gra jest naprawdę wciągająca można grać w nią godzinami .


The room three : Gra polega na rozwiązywaniu zagadek i odnajdywaniu różnych przedmiotów naprawdę gra wciąga swoją fabułą która nie potrafi znudzić gracza. Studio Fireproof od lat pracuje nad tą serią i wyrobiło sobie bardzo dobrą opinie pod względem jakości grafiki efekty specjalne i oczywiście fabułą . Gre warto zakupić by poćwiczyć angielski gdyż gra nie została wydana w języku polskim ale angielski nie jest jakoś wybitnie trudny więc możemy sięgnąć po tłumacza . Pamiętam jak grałem w druga część nie była ona aż tak przemyślana potrafiłem tkwić w jednym miejscu zbyt dużo czasu i to odciągnęło mnie od przejścia całej gry w tym przypadku został zastosowany bardzo dobry system podpowiedzi który nie do końca zawsze jest jasna co jest dosyć fajne . Jedynym minusem jaki widzę w tej i dwóch pozostałych seriach to poruszanie się między lokalizacjami jest ona dosyć irytująca czasami jest tylko zbliżenie zamiast ruchu naprawdę potrafi to zirytować ale myślę że to jedyny minus tej gry .Gra kosztuje na chwile obecną 20 zł ale naprawdę jest warta tej ceny jeśli ktoś chce znać fabule od początku warto sięgnąć po pierwszą część .




Staram się jak najbardziej udoskonalać bloga i nagrywać różne GamePlay ale w tym przypadku nie było z byt dużo akcji . Ale nagrałem filmik możesz zobaczyć pod postem ;)




0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.