piątek, 22 stycznia 2016

Infinite Painter #Recenzja

Infinite Painter- Aplikacja na pierwszy rzut oka wygląda na aplikacje do rysowania których jest dosyć sporo ,ale ta aplikacja naprawdę zasługuje na uwagę .#Video



Może zacznę od tego że nie mam jej zbytnio do czego porównać to jest zupełnie nowy standard w tworzeniu rysunków na uradzenia mobilne . Mimo że korzystałem z niej tylko na ekranie 5,7 cala to i tak naprawdę wykorzystałem wszystkie opcje do testów .

Ogólnie do rysowania korzystam z aplikacji Autodesk SketchBook i jestem zadowolony ale teraz to już sam nie wiem Te wszystkie płatne funkcje co mam w SketchBook w Infinite Painter są za darmo zupełnie i jest ich o wiele więcej .

(W trakcie pisania stwierdziłem że muszę nagrać filmik gdyż jest naprawdę za dużo funkcji do opisania .) Zapraszam do oglądania .
Z góry przepraszam za jakość dźwięku to już się więcej nie powtórzy źle ustawiłem mikrofon , po 10 godzinach pracy jestem dosyć zmęczony i dlatego tak ciężko mówiłem mam nadzieje ze nie przynudzałem . Jeśli masz jakieś uwagi zostaw komentarz pod filmikiem na YT



0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.