środa, 13 stycznia 2016

Czym płacimy w Google Play ? #Poradnik


Witam wszystkich serdecznie dziś temat płatności Google .
Użytkownicy Internetu dzielą się na takie 2 grupy płatności jedni wciskają wszędzie zarejestruj swoją kartę Visa a drodzy wolą wyłączyć  dziś powiemy sobie o bezpieczeństwie i rodzajach płatności.





W sklepie Google w Polsce możemy płacić na 3 sposoby ja płaciłem 2 sposobami ale raczej z tej najlepszej nie skorzystałem . Ja na początku płaciłem tylko przez telefon czyli , pieniądze za zakupioną aplikacje zostały dopisywane do mojego rachunku w moim przypadku (Orange) i bardzo dobrze mi się to sprawdzało Ja nie miałem żadnych problemów ale w internecie można znaleźć przypadków multum gdzie aplikacja sama dopisywała wydawane pieniądze do konta . A później ciężko jest je odzyskać więc nie wiem jak na to spojrzeć można ale trzeba być ostrożnym .



Dopisywanie kupionych aplikacji do Rachunku za telefon jest bardzo proste .
A więc jedyny warunek to telefon w abonamencie w sieci Orange, Play, Plus , T-Mobile tylko te sieci są obsługiwane . Gdy chcemy kupić aplikacje wybieramy metody płatności i dopisz do rachunku bardzo fajne rozwiązanie , ale trzeba zachować ostrożność płacimy tylko za aplikacje z oficjalnego sklepu Google nigdzie więcej nie akceptujemy tych warunków .Tą metodą płacimy tylko gdy korzystamy ze sklepu w swoim telefonie nie działa to na przeglądarce w komputerze . -




 Płatność kartą jest bardzo wygodna rejestrujemy swoją kartę i kupujemy gdzie i kiedy chcemy czy to na komputerze czy z jakiego kol wiek innego urządzenia gdzie mamy zalogowane konto Google . Zabezpieczenie przed niechcianym kupowaniem aplikacji to od czasu do czasu lub za każdym razem zależnie jak to ustawimy możemy wpisywać swoje konto do google lub tez wpisywać numer VCC który znajduje się na tylnej części naszej karty płatniczej . Tą metodą płacimy tylko za aplikacje nie możemy doładować naszego wirtualnego konta Google jak to w przypadku PeyPal .

 

Karty upominkowe . Weszło do do polski chyba 2 lata temu a szkoda pamiętam gdy nie byłem pełnoletni cierpiałem na brak konta i telefonu w abonamencie i musiałem się pocieszać tylko darmowymi aplikacjami  Google skutecznie rozwiązało ten problem ale dla mnie za późno .
Karty upominkowe możemy kupić w salonikach prasowych i przeróżnych sklepach w całej Polsce i nimi doładować swój portfel to jest naprawdę super rozwiązanie i 100% bezpieczne nie musimy się martwić ze ktoś  nabije nam niewiarygodnie wielki rachunek za telefon czy ukradnie dane o karcie kredytowej .

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.